דיאטה ללא גלוטן

דיאטה ללא גלוטן בשיטה המנצחת...

כידוע גלוטן הינו חלבון אשר מצוי בסוגים של דגנים הכוללים את שעורה, חיטה, שיפון ושיבולת שועל אשר הינם הדגנים אשר מרכיבים מאכלים רבים (כמעט כל מאכל מכיל את אחד הדגנים הללו).
הגליאדין אשר הינו אחד ממרכיביו של הגלוטן הנחשב כחסר מעלות תזונתיים ואף יש הסבורים כי הוא עלול אף להזיק לגוף.

מעבר לאוכלוסייה הרגישה לגלוטן, רבים הם האנשים המאמצים את רעיון הדיאטה ללא גלוטן אשר נחשבת לדיאטה לא קלה ופשוטה משום שמרבית המאכלים האהובים עלינו מכילים גלוטן כמו: עוגות, חטיפים, פסטות, מאפים למיניהם ועוד.
תזונה ללא גלוטן הפכה עם השנים לדיאטה הפופולארית ביותר אשר משמעותה הינה הוצאה מהתפריט היומיומי את המאכלים המכלים גלוטן בכלל או הקטנת הצריכה של המאכלים המכילים גלוטן.

אוכלוסייה רבה מתעסקת ביומיום עם דיאטות רבות ומגוונות אשר לבסוף כל אחד בוחר לעצמו את הדיאטה הנוחה בעבורו.
לאלו אשר בחרו בדיאטה ללא גלוטן כדיאטה מועדפת ומוצלחת, אשר מעבר להימנעות מגלוטן רצוי ואף מומלץ לצרוך מזונות אשר מהווים כתחליף לפחמימות כגון אורז, תירס, אפונה, תפוח-אדמה, שעועית ועוד וזאת בכדי למנוע מצב של חסרים במרכיבים חיוניים בתזונה שלנו .
בנוסף לתחליפים הנ"ל, על מנת שהארוחה תהייה מזינה יש להקפיד לצרוך אף חלבונים הכוללים: דגים, מוצרי חלב, בשר, ביצים ועוד...

רבים הם האנשים המשלבים בדיאטה ללא גלוטן גם הפחתה ואף הורדה בכמויות הסוכר הנצרכות אשר נחשבת לדיאטה נכונה ובריאה.
חשיבות רבה אשר תוביל אתכם לדיאטה ללא גלוטן בצורה מבוקרת ויעילה היא בעזרה וסיוע של תזונאית קלינית אשר תדריך אתכם ותרכיב בעבורכם תפריט מאוזן ועשיר של מאכלים ומזונות העשויים ממוצרים ללא גלוטן.

חשוב לזכור, שדיאטה המבוצעת באופן לא מבוקר עלולה לגרום לבעיות בריאותיות ואף לנזקים בלתי הפיכים.




 


 
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:

 

שלח
התחברות לחברים

חפשו אותנו:       להזמנות ושרות לקוחות - חייגו: 03-9235276  |  שעות מענה: א-ה - 09:00 עד 17:00 

                  

לייבסיטי - בניית אתרים